Over LekkerNijkerk

LekkerNijkerk is een citymarketing initiatief voor de gemeente Nijkerk, bestaande uit de kernen Nijkerk, Nijkerkerveen en Hoevelaken. Onder deze noemer willen we de gemeente Nijkerk op de kaart zetten als een aantrekkelijke plek om te verblijven, wonen en te werken; een ware trekpleister in de regio.

#lekkernijkerk

Via LekkerNijkerk.nl en onze social media kanalen willen wij inwoners, bezoekers en ondernemers van Nijkerk inspireren en informeren over wat zich allemaal afspeelt in Nijkerk. Het mooie daarvan is dat jij hieraan kan bijdragen!

In de vorm van een foto zien wij graag jouw favoriete plekje in Nijkerk vastgelegd. Bedenk: iedereen met een smartphone is fotograaf! Wat is jouw ‘lekkerste plek’ in de stad? Of dat nu met je voeten omhoog op je balkon is tot en met je dagelijkse wandelrondje met je hond. Zolang het maar in de gemeente Nijkerk is; zien wij jouw foto graag! De beelden worden onder vermelding van je eigen naam opgenomen in onze online beeldbank en gebruiken we voor promotiedoeleinden van de stad. Zo kunnen we met elkaar onze stad promoten! Gebruik altijd de hashtag #lekkernijkerk, zodat we je foto niet missen.

Zoek je contact met ons team? Mail dan naar info@lekkernijkerk.nl.