Afgelopen tijd hebben ongeveer 700 Nijkerkers meegedaan aan een 0-meting over citymarketing. Citymarketeer Machteld Beekhuis zal op basis hiervan binnenkort met een meerjarenstrategie en plan komen waarin staat wat we de komende jaren met citymarketing voor en in Nijkerk willen bereiken.

In de tussentijd zit de Stichting Citymarketing Nijkerk niet stil. Op allerlei manieren besteedt PR-medewerker Arnold Polinder aandacht aan evenementen in Nijkerk (zie de facebookpagina van Lekker Nijkerk). Ook waren Arnold en Machteld aanwezig op de Uitmarkt en hebben zij verschillende evenementenorganisatoren gesproken over wat de citymarketingorganisatie voor hen kan betekenen.

Binnenkort staan onder andere op de rol:

  • In november: een typisch “Lekker Nijkerk” event in samenwerking met de Nijkerkse middelbare scholen en de horeca. Binnenkort hierover meer informatie. Houd facebook en de website in de gaten!
  • Vanaf januari: Een welkomstpakket voor nieuwe inwoners en bezoekers, met Nijkerkse producten en leuke informatie om zoveel mogelijk mensen enthousiast te maken voor het centrum van Nijkerk Centrum.
  • Een (offline) evenementenkalender. Binnenkort kun je op verschillende locaties in de stad (bibliotheek, gemeentehuis, horeca, sportclubs) een vrolijke evenementenkalender meenemen.

Dit is uiteraard niet alles. De komende maanden zul je ‘Lekker Nijkerk’ ook in het straatbeeld steeds meer tegenkomen.

© 2023 All rights reserved | Webdesign Perron18 | Ontwikkeling Embite Privacybeleid | Sitemap | Login