Bereikbaarheid

Nijkerk (centrum) is goed bereikbaar met zowel het openbaar vervoer als de auto. Voor reizen met het openbaar vervoer kun je 9292.nl raadplegen.

Vanaf A28 vanuit Utrecht/Amersfoort en Zwolle

Afslag 8A (Nijkerk)

Afslag 9 (Nijkerk)

Vanaf Putten

Via Putterstraatweg naar Nijkerk. In bebouwde kom bij rotonde rechtdoor (Centrum/Station). Volgende rotonde: rechtdoor (Vetkamp), volgende rotonde rechtsaf (Vrijheidslaan).

Vanaf Barneveld/Voorthuizen

Via N301 of Nieuwe Voorthuizerweg richting Nijkerk (Barneveldseweg).Bij rotonde (einde zone 60-km) rechtsaf, Oude Barneveldseweg. Met bocht mee naar links (Paasbosweg). Bij rotonde rechtsaf (Hoefslag). Met bocht mee, over het spoor direct rechtsaf. Langs station Nijkerk, met bocht naar links (Oranjelaan). Bij de rotonde rechtdoor (Vrijheidslaan)

Vanaf Hooglanderveen/Amersfoort-Vathorst, Nijkerkerveen, Hoevelaken

Nijkerkerstraat/Amersfoortseweg volgen richting Nijkerk, volg borden richting Centrum. Op Frieswijkstraat bij rotonde met fontein rechtsaf (Callenbachstraat). Onder het spoor door, volgende rotonde linksaf (Hoefslag). Met bocht mee, over het spoor direct rechtsaf. Langs station Nijkerk, bij de rotonde rechtdoor (Vrijheidslaan)

Parkeren Centrum Nijkerk:

In het centrum van de stad Nijkerk geldt betaald parkeren. U betaalt een standaardtarief van € 0,90 per uur op maandag t/m donderdag van 09.00 – 18.00 uur, op vrijdag van 09.00 – 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 – 17.00 uur.

Bij de Bibliotheek/UWV (Frieswijkstraat) is een blauwe zone met een maximale parkeerduur van 3 uur.