Hotel Ampt van Nijkerk ligt letterlijk in het Hart van Holland. Prachtig gelegen op de Veluwe, net ten noorden van Amersfoort.

Onze enthousiaste en betrokken collega’s zullen je hier hartelijk ontvangen. Een modern 4-sterren hotel met 110 comfortabele hotelkamers en gratis parkeerplaatsen. je kan kiezen uit verschillende hotelkamers. Deze zijn allemaal standaard voorzien van een flatscreen-tv en gratis Wifi. In onze sfeervolle Patio met binnentuin kan je genieten van een heerlijke lunch of smaakvol a la carte dineren in het restaurant. Tevens kan je ontspannen in ons verwarmde, overdekte zwembad, sauna of het Turkse stoombad. Door de mooie en landelijke omgeving kan je bijvoorbeeld een verfrissende strandwandeling langs het Nulde maken of de Kruishaarse Heide verkennen. Heerlijk om even uit te waaien en de batterij weer helemaal op te laden. Ontmoeten, ontdekken, ontspannen Hotel Ampt van Nijkerk waar anders.