Ontdek de perfecte locatie voor jouw vergadering of bijeenkomst in Nijkerk

Op zoek naar een fijne locatie in het midden van het land? ArkerpoortVerhuur beschikt over een mooi aanbod aan ruimtes voor zowel grote als kleine bijeenkomsten.

Of je nu een cursus, een trainingssessie, een workshop of een vergadering wilt organiseren, voor alles is er een geschikte ruimte beschikbaar.
Deze ruimtes zijn modern, sfeervol en voorzien van alle benodigde faciliteiten om jouw bijeenkomst succesvol te laten verlopen.

Het doel van ArkerpoortVerhuur is het aanbieden van ruimtes die worden ervaren als gezellig, huiselijk en sfeervol. Naast de volledig ingerichte ruimtes, word je voorzien van een heerlijk kopje koffie of thee.
Ook biedt ArkerpoortVerhuur de mogelijkheid om een heerlijke lunch te verzorgen. De klantgerichte aanpak betekent dat zij altijd openstaan voor speciale wensen.

Het pand be…

Ontdek de perfecte locatie voor jouw vergadering of bijeenkomst in Nijkerk

Het pand bevindt zich in Nijkerk, nabij de A28 en op een steenworp afstand van de A1.
Nijkerk is fantastisch gelegen in Midden-Nederland. Deze locatie is uitstekend bereikbaar met de auto, maar ook goed te bereiken met het openbaar vervoer.
Je kunt kosteloos aan beide zijkanten van het pand parkeren.