Fietsroutes door Nijkerk

Gek op fietsen? Dat begrijpen we wel! Je bent lekker in beweging, kunt genieten van de buitenlucht en ontdekt nieuwe plekjes. In de omgeving van Nijkerk heb je veel mooie fietsroutes. Wij delen er een aantal, zodat je na het lezen van dit artikel direct op je (elektrische) fiets kunt stappen!

1. Fietsen langs het water

Wist je dat je in Nijkerk veel water vindt? Zo kom je een bekende fontein tegen, ligt de gemeente aan de Randmeren en zijn er twee havens. Reden genoeg om eens te bekijken, als je gek bent op fietsen langs het water.

Klik hier voor de route.

2. Ruim rond Nijkerk

Zin in een uitdaging? Fiets dan deze fietstocht van 54 kilometer! Deze route over fietspaden en rustige weggetjes, leid je door de landelijke omgeving van Nijkerk. Je ziet ontzettend veel! Van oude houtwallen en boerderijen, tot het pittoreske buurtschap Appel en Landgoed Hoevelaken. Een geweldige manier om te ontdekken wat de Gemeente Nijkerk te bieden heeft.

Deze tocht wordt speciaal voor LekkerNijkerk beschikbaar gesteld door De Mooiste Routes.

3. Fietsen met de knooppuntenkaart Nijkerk

Nijkerk maakt onderdeel uit van het knooppuntennetwerk. Speciaal voor jou hebben we een knooppuntenkaart ontwikkeld, met achterop meer informatie over de highlights van de gemeente Nijkerk! Je haalt de kaart gratis op bij VVV Informatiepunt LekkerNijkerk. Onze medewerkers kunnen je direct voorzien van de leukste tips om te doen in Nijkerk.