Dé fairtrade cadeauwinkel van Nijkerk!

Naast (h)eerlijke levensmiddelen als koffie, thee en chocola vindt u bij ons originele cadeaus met een boodschap erachter, voor zowel jong als oud. Of u nu op zoek bent naar een klein bedankje of een groter geschenk, u bent bij ons aan het juiste adres. En cadeautjes pakken we bovendien maar al te graag mooi voor u in!

Wereldwinkels vinden dat handel eerlijk moet zijn. Daarom hebben ze regels opgesteld waarin staat wat eerlijke handel is. Handel met respect voor mens en milieu, het opbouwen van een duurzame handelsrelatie, ondersteuning van producenten bij de productontwikkeling en een transparante handelsketen zijn voorbeelden van deze criteria waaraan fairtrade handel moet voldoen.

Daarbij moeten niet alleen …

Dé fairtrade cadeauwinkel van Nijkerk!

Daarbij moeten niet alleen de producenten aan deze criteria voldoen, maar ook de importeurs die aan de wereldwinkels leveren en natuurlijk de wereldwinkels zelf. Eerlijke handel is namelijk gelijkwaardige handel. Door dit werk proberen we de wereld een beetje beter te maken. Andere mensen helpen, daar gaat het om.

• Elke maandag gesloten
  • Elke dinsdag gesloten