Al vanaf de start in 1999 staan wij voor maatwerk, kwaliteit, betrouwbaarheid, service en creativiteit, zowel toen, nu en in de toekomst! Dit geldt zowel voor de particuliere klant als de zakelijke klant. Of je nu veel of weinig aansluitingen hebt.

Bij Optie1 Nijkerk willen we graag dat jij als klant tevreden bent. Dat proberen we te bereiken door de service, diensten en producten te verlenen waar jij om vraagt. Niet één keer, maar altijd. Wij vinden persoonlijke aandacht belangrijk en geven graag een goede uitleg over alles wat jij wilt. Voor ons is geen vraag te veel en uiteraard mag je van ons verwachten dat wij je nieuwe toestel installeren en waar mogelijk ook de gegevens van je oude mobiele telefoon overzetten. Ook als zakelijke klant kun je bij ons terecht. Optie1 Nijkerk biedt oplossingen op het gebied van (mobiele) telefonie, ICT, telefooncentrales en hosted-telefonie. Ook hier is een persoonlijke aanpak onze drijfveer. Omdat we eerst altijd in gesprek gaan en daarnaast uitgebreide factuuranalyses doen, kunnen we gunstige én op maat gemaakte oplossingen bieden. Ook kan je altijd binnen komen lopen voor vragen of goed advies. De koffie staat klaar!

• Elke maandag 13.00 - 18.00 uur
  • Elke dinsdag 09.00 - 18.00 uur