Eetcafé Old Niekark is het leukste eetcafé van Nijkerk. Waar iedereen kan genieten van lekker eten en drinken, van vriendelijkheid, aandacht, sfeer en van elkaar. Je bent van harte welkom bij Eetcafé Old Niekark waar geen plaats is voor stress en de drukte van de dag. Geniet met volle teugen van onze koffie met huisgemaakte versgebakken appeltaart, lunch, diner, verse jus of één van de speciaalbieren. Kom met je vrienden en vriendinnen of alleen. Iedere dag liggen er drie verse kranten en er zijn altijd de leukste nieuwe mode- en lifestyle tijdschriften te vinden.

Tevens hebben wij het meest gezellige terras waar je gedurende de winter zes dagen per week gebruik van kunt maken. Gezellige banken, een mooie luifel, het leukste personeel en (indien nodig) verwarming.

Onze menukaarten…

Onze menukaarten worden regelmatig onder de loep genomen en vernieuwd. Bovendien hebben wij altijd, buiten deze kaart om, een aantal seizoensgerechten.

Ook organiseren wij nog steeds diverse evenementen. Voor een actuele lijst kan je kijken op onze agenda. Wij hebben allerlei arrangementen voor feesten en/of partijen. Je kunt daar altijd contact over opnemen, zodat wij voor jou een passende aanbieding kunnen maken.

• Maandag: 10.30 – 00.00
    Dinsdag: Gesloten