Bij ons in Nijkerk gaan goederen een tweede leven leiden. Bijvoorbeeld een oude stoel waar u geen waarde meer aan hecht en waarmee u anderen blij kunt maken. Of goede kleding die u niet meer draagt. En daarmee zijn we interessant voor mensen met een klein budget of voor verzamelaars.

Graag ontvangen wij uw goederen, die nog bruikbaar zijn en waar u “van af wilt”. U kunt ze bij ons komen inleveren of, mocht u daartoe niet in gelegenheid zijn, dan kunt u ons ook vragen dit te komen doen. Één telefoontje en wij komen graag bij u.

Wanneer u in onze winkel grotere producten koopt en u beschikt niet over afdoende vervoer, dan bezorgen wij deze goederen graag bij u thuis. In Nijkerk doen wij dat gratis, wanneer u in omringende plaatsen woont vragen wij hiervoor een kleine vergoeding.

• Maandag: 10.00 – 16.30

Dinsdag: 10.00 – 16.30