Na bijna 11 jaar op de Vetkamp gezeten te hebben, is Inkstation Nijkerk vanaf maart 2016 te vinden op Langestraat 50. Voor het navullen van inkt en tonercartridges is Inkstation Nijkerk het juiste adres. Veel cartridges kunnen we voor u navullen, klaar terwijl u wacht. U spaart niet alleen het milieu maar ook uw portemonnee. U kunt besparen tot 80% op de prijs van uw cartridges.

We gebruiken inkt die ook daadwerkelijk in uw cartridge thuis hoort. We werken niet met universele inkten. Die bestaan gewoon weg niet. Uw cartridge verdient de inkt die erin thuis hoort. Onze inkten zijn in het verleden zelfs beoordeeld geweest door de consumentenbond. Een aantal type inkt is beter beoordeeld dan het origineel. Daar zijn we trots op!

Naast inkt- en tonerca…

Naast inkt- en tonercartridges vindt u in onze winkel op de Langestraat een groot assortiment aan printers, (foto)papier, cd’s, computeraccessoires en kantoorartikelen. En hebben we iets niet in de winkel, dan is het zo voor u besteld!

Daarnaast vindt u bij Inkstation Nijkerk een servicebalie waar u zelf kunt scannen, printen, kopiëren en lamineren.

Wilt u snel weten hoe u goedkoper kunt printen?  Stuur een email naar welcome@yourinkstation.nl met uw printer- en/of uw cartridgenummer opdat we u onze navulprijs kunnen doorgeven.

• Maandag 13.00 - 18.00 uur
    Dinsdag 10.00 - 18.00 uur