1 juli ging de nieuwe winkel van Dieke van Wincoop open in Nijkerk; Dieke Mixstore.

Dieke: “Het mixstore concept vind ik fantastisch; een mix van producten, geen aparte hokjes met veel van hetzelfde maar juist inspirerende hoekjes met voor iedereen wat wils en haalbaar voor grote en kleine budgetten. Een mix van kleding, hoeden, sieraden, woonaccessoires en kleine kadootjes."

Dieke Mixstore is een stijlvolle winkel, op een prachtige plek met uitzicht op de mooiste toren van Nederland. Het mixstore concept geeft het al aan; ze heeft niet alleen kleding maar ook sieraden, hippe tassen en accessoires, woonartikelen, hoeden en cadeau’s. Dieke gaat voor duurzaamheid, eerlijke materialen en unieke productieprocessen en dat is te zien in haar 2 verdieping hoge mixstore.

Naast het winkeldeel wa…

Naast het winkeldeel waar ze een verrassende en inspirerende collectie verkoopt, is het ook een prachtige plek om een heerlijke kop koffie of een bakje verse thee te drinken. Een gezellig praatje te maken en even heerlijk op het terras te zitten en te genieten van handgemaakte Italiaanse truffels.

Kom je ook eens binnenkijken?

• Maandag: Gesloten
    Dinsdag: 09.30 – 17.30