Buijtenhuis Beachvolleybaltoernooi op het Nijkerkse Plein

Het jaarlijkse Buijtenhuis Beachvolleybaltoernooi staat weer voor de deur. Van 19 tot 21 augustus zullen beachvolleyballers uit alle hoeken van Nijkerk samenkomen op het Nijkerkse Plein voor drie dagen vol spannende wedstrijden en sportieve uitdagingen.

Het Buijtenhuis Beachvolleybaltoernooi, georganiseerd door de Nijkerkse Vollybal Club (NVC), is een mooi evenement voor zowel spelers als toeschouwers. Dit jaar verwelkomt het toernooi in totaal 30 teams die strijden om de felbegeerde titel. Het deelnemersveld is verdeeld over drie niveaus van spelen: beginners, semi-gevorderden en gevorderden. Dit zorgt voor een gevarieerde en intense competitie, waarbij spelers van alle niveaus hun vaardigheden kunnen laten zien.

De actie begint op maandag 19 augustus en dinsdag 20 augustus met de voorrondes, die plaatsvinden in de avonduren. Op woensdagavond 21 augustus bereiken de beste teams de finale rondes, waarbij ze strijden om de ultieme overwinning. De wedstrijden gaan van start om 18.30 uur.

• Maandag 19 augustus 2024 om 18.30 uur
  • Dinsdag 20 augustus 2024 om 18.30 uur