Wijn rondom het Plein is een wandeling langs vier locaties in het centrum van Nijkerk en bedoeld voor de echte wijnliefhebbers en wijnkenners. Over bijzondere wijnen, nieuwe ontdekkingen en wijnproeven leren, wijn beleven en vooral genieten is waar het deze zondagmiddag om gaat.

Je ontdekt wijn in al haar facetten en je beleeft wijn op verschillende manieren. De route van Wijn rondom het Plein voert je onder meer langs een mini-masterclass van een gerenommeerd wijnhuis met bijzondere wijnmaaktechnieken en een proeverij met echte wijnverrassingen op weer een andere locatie. Je speelt het Wijnroulettespel en maakt kennis met “The lady of pinot noir” en in het theater is het genieten van een prachtig stukje wijncabaret. Je ontdekt de smaak en cultuur van, met zorg, geselecteerde wijnen door te proeven en te beoordelen. De proeflocaties serveren er een hapje bij.
Naas…

Naast vooral ook veel genieten moet er hard gewerkt worden want de sessies zijn boeiend en intensief. Maar dit is de kans om je wijnpassie binnen vier uur naar een hoger niveau te tillen!

Start Wijn rondom het Plein: 13.00 uur. Eindtijd: 17.00 uur. Je ticket is inclusief de masterclass, presentatie, workshop proeven, Wijnroulettespel, wijncabaret in het theater, per locatie een hapje en het proeven van een tiental verschillende wijnen.

• Zondag 22 september 2024 13.00 - 17.00 uur

• € 59,95